Job 7 van 12


Report this listing

Solliciteren



Projectcoördinator elektriciteit en elektrotechniek


Functie

In het kort:

  • Wat? Contract van onbepaalde duur
  • Voorwaarde? Bachelor diploma of gelijkgesteld diploma
  • Waar? Provinciehuis Leuven bij de dienst gebouwen
  • Solliciteer zo snel mogelijk! We sluiten de vacature af zodra we geschikte kandidaat gevonden hebben.

Wat houdt de job in?

Je bestudeert en ontwerpt elektrische installaties. Daarvoor duik je in de administratieve en technische opvolging van projecten rond elektriciteit, databekabeling, alarm- en detectiesystemen, camerabewaking, ... en dit van bij de voorbereiding tot en met de oplevering van het project.

Concreet:

  • Samen met de ingenieur technieken en de installatieverantwoordelijke werk je aan technische projecten waarbij je:
    • Bestekken, meetstaten en ramingen opmaakt
    • Studies van externen nakijkt en begeleidt
    • Prijsoffertes analyseert
    • Uitvoering van de werken controleert
  • Kleinere projecten neem je volledig zelf in handen. Je werkt hiervoor nauw samen met de installatieverantwoordelijke van de dienst gebouwen.
  • Samen met je collega’s werk je standaarden uit of je verfijnt ze en bewaakt de toepassing ervan.
  • Je sterke communicatievaardigheden komen zeker van pas! Je overlegt met de architecten en de ingenieurs van de dienst gebouwen, met domeinbeheerders, de dienst IDWM (interne dienst voor welzijn en milieu), gebouwenverantwoordelijken, …
  • Je optimaliseert samen met de installatieverantwoordelijke voor elektriciteit de technische installaties waarbij je:
    • Bestaande installaties analyseert
    • Verbeteringen voorstelt
    • Energiezuinige toepassingen implementeert
    • De administratieve dossiers voor keuringen van elektrische installaties beheert
  • Je helpt de coördinator van de mobiele ploegen bij de voorbereiding van werken.
  • Verplaatsingen naar de provinciale instellingen horen er ook bij.

Jouw profiel

Wat verwachten we van jou?

  • Je hebt een bachelor diploma of een gelijkgesteld diploma OF 2 jaar ervaring met het opmaken en opvolgen van elektrotechnische uitvoeringsdossiers voor ombouw- en nieuwbouwprojecten
  • Je bent een teamspeler die hard werkt en multi-inzetbaar is.
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)

Aanbod

In ruil krijg jij:

  • Voltijds contract van onbepaalde duur waarbij je start in salarisschaal B1 én opname in een contractuele en statutaire wervingsreserve (3 jaar geldig).
  • Bruto maandloon bij aanvang tussen € 2.881,89 en € 3.889,72 . Liever meer details? Maak je eigen loonsimulatie op onze website (kies bij de simulatie voor loonschaal B1. Dit is een knelpuntberoep).
  • 9 Extra's die jij krijgt als nieuwe collega
  • Je werkt in het provinciehuis, Provincieplein 1, 3010 Leuven bij de dienst gebouwen.

Nog vragen?

  • Over de jobinhoud : Griet Sinnaeve, diensthoofd gebouwen, griet.sinnaeve@vlaamsbrabant.be - 016 26 75 55 of 0496 514 004
  • Over het selectieproces :
    • Kelly Vandenplas, medewerker werving en selectie - vacatures@vlaamsbrabant.be - 016 26 77 26
    • Raadpleeg de veelgestelde vragen over sollicitaties op onze website

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht